Anerkjennelser


anerkjennelser fra angst til glede


FRA VÅRT FINE FELLESSKAP OG FAMILIE:

Anbefales sterkt <3 I går unte jeg meg denne lyd-filen to ganger. En gang som en timeout på jobben og en gang på kvelden før jeg skulle sove <3 Den får meg til å føle meg bra, verdifull og hjelper meg til å sette grenser for meg selv og lytte til hva som er godt for meg og min kropp <3

Ville bare gi en fantastisk tilbakemelding. I går jobbet jeg senvakt og skulle ha tidlig i dag. Da sover jeg ofte dårlig og lite. Pluss jeg sliter ofte mer smerter og uro etter jobb. La meg på senga og lytta på den fine meditasjonen din <3 Sov som en stein i hele natt og følte meg så opplagt og glad når jeg våknet. Takk for din inspirasjon, glede og omtanke. Ønsker deg en magisk dag fine deg.

– Cathrine Kallestadbakken

(du finner denne unike meditasjonen her)


Jeg gråt med det samme, men det gikk fort over ❤️ Klarte å slappe helt av, følte mæ trygg. Behagelig stemmer har du. Takk igjen ❤️

– Janne

(du finner denne unike meditasjonen her)


Du gav meg fine råd Nina,. Og du hjalp meg veldig

– Guro F.

(gjelder 1-1 coaching timer)


Timene med Nina har vært veldig nyttig. Hun lytter og forstår og utfordrer med sine gode spørsmål og tips til oppgaver. Hun følger opp også. Det er fint å ha en sparringspartner som Nina når jeg skal prøve å endre inngrodde mønstre.

– Monica W.

(gjelder 1-1 coaching timer)


Har hatt to samtaler med Nina! Og ble overrasket over hvor mye hjelp det kunne være i coaching. Jeg har fått hjelp til stress-mestring, motivasjon i forhold til trening og hatt en god samtalepartner. Det blir definitivt mer samtaler fremover. Kan anbefales på det varmeste.

– Bjørg Jeanette E.

(gjelder 1-1 coaching timer)


Du har stor forståelse angående angst / depresjon ettersom du har vært der selv og har kommet ut av det.  Du har kommet med fine innspill under våre samtaler med at du går inn i dette 100%. Under våre samtaler har du også hjulpet meg med å se ting i et annet lys som jeg bruker i hverdagen.

– Anonym mann, 51 år


?? Maten smakte himmelsk godt. Og jeg må ta hensyn til irritebelt tarm og magesyre, så denne maten går jeg god for <3 Det er ikke ofte jeg kan gjøre det !! <3

– Mette Marit Bjørsland


“Eg ville fortelle at eg har begynt å få positiv virkning av øvelsene. Det hjelper godt når eg har panikkangst anfall. Tusen takk <3

Eg begynte med øvelsene et par dager etter eg fikk linken, og eg merket bedring i søvnen etter 4 dager. Eg er mye mer harmonisk og opplagt nå, og det er herlig. Så tusen takk igjen <3 Go klem <3”

– Ranja Helen Haaland

(Gjelder innlegget med øvelser for bedre søvn og mer ro med gratis ebok, du finner det her)


“Æ gjorde det kvær dag sia mandag og det har hjulpet mæ med å være mye mer roligere både på dagtid å når æ ska sove, ligg ikke lenger å vrir mæ og har mye bedre søvn kvalitet. Klare fint å sove 7-8 timer om kvelden i stedenfor 2-3 tima 🙂

Æ e kjempe gla for at æ kunne få lov til å få denne hjelpen her <3 Har ikkje sovet ordentlig på mange år. Men det her ga tydelige resultata”

– Camilla Kiil

(Gjelder innlegget med øvelser for bedre søvn og mer ro med gratis ebok, du finner det her)


“Gikk bra. Har mindre angst nå enn før. Tok 45 min før jeg fikk indre ro. Øvelsene hjalp mot panikkangst som jeg har slitt med i 15 år, pga søvn og indre uro.

Har gått til psykolog i 1/2 år nå. Angsten den kommer hver gang jeg er der og føler meg ikke ikke noe trygg der. Blir depressiv av det og da prøver jeg heller å  jobbe med meg selv.

Jeg tror jeg kan takle angsten på en annen måte enn det jeg gjorde før :)”

– Nina Merethe Rødahl

(Gjelder innlegget med øvelser for bedre søvn og mer ro med gratis ebok, du finner det her)


“Hei Nina! Jeg har mye bedre søvn etter øvelsene som jeg fikk av deg.

Det holder jeg på gjøre det når jeg legger meg. Føles veldig godt. Tusen takk for det❤”

– Suja Kannan


Ja takk til tips om mat. Lager te av basilikum og den hjelper veldig. Det den gjør med kroppen min er at den virker muskelavslappende. Og mindre indre uro. Sover litt bedre og mye mindre hodepine :-)

– Mona Halvorsen

(Gjelder innlegget med oppskrift til beroligende og enkel te å lage selv, du finner det her)


Jeg skriver også innlegg på MentalHelse sine sider.

Vinner av, Sunnere Liv Blogger Awards 2017

Tusen takk til alle dere fine som stemte på meg. Hjerteklem.